Saturday 3 October 2009

Jai guru deva

Min blogg er klikka for tiden (det berre blei sånn!), så da fikk eg bruk for reservebloggen! Lulz. Eg høyrer på musikk frå Across the universe, noko eg alltid gjør når eg har det bra. Det er kjempefint. I går/natt/denne morgonen har eg vært hos Emilie og hatt det kjempeflott og ho var kjempefull og me andre var ikkje fullt så fulle men fulle nok allikevel.

Neifysj, no må eg kle meg og sminke meg fint, og kanskje ta litt fine bilder for i dag er ein sånn dag. Ingrid Louise beibi kom til meg, for eg vil være med deg og eg savner deg og eg vil være teit med deg og filosofisk med deg og alt som godt er.

Eg har det berre så fantastisk flott for tida.

3 comments:

ingrid louise said...

ring meg ei natt du ikkje får sove, så kan vi vær så filosofiske og teite og søte og tilbakestående vi bare vil. <33

eg esååå gla i deg, og eg savne deg endelauuuust.

tinekatrine said...

TAKK! :)

emiliusisis said...

tsk tsk. eg høyrte rykter om at du va ganske så full sjæl. og fyi, så e eg alltid kjempefull. hihi